onsdag 1. juni 2016

Raw food...??

I dag prøvde jeg meg på en ny kake... :)

Litt usikker på hva jeg synes egentlig... lol....

Raw Food cake...

Lime og avokado kake... men nøtte og kokkos bunn.... var nok ikke helt min greie med den kokkosen, så den sløyfer jeg senere. :)


bunnen er hakkede valnøtter, mandler og kokkosflak med 1 ts maplesyrup og saften av en halv lime. :)


fyllet er av 2 avokado, saften av 1 lime, 3 ss maplesyrup og 1 ss olje.



Toppet med litt herlige moreller.... jummy.... :)



Dette innlegget skulle egentlig handle om den nye fotobaggen min som jeg bare ELSKER!!!



Men etter at jeg oppdaterte pcen min og lasta ned lightroom så er alt bare blitt ROT! og jeg finner ikke igjenn bildene fra fototuren min i fineværet rett før 17 mai.

Men i morgen kommer det eit innlegg om fotobaggen og eit spesial tilbud til Dere mine fine lesere!!




Dere kan jo suse innpå www.fotobaggen.no
og se om dere finner noe gøy mens dere venter på tilbud i morgen (kremt.... hint hint... rabattkode)...


Ha en fortsatt fin kveld....

Jeg skal spise kake.... ;) den var helt grei, men for min del så kan gjerne kake ha litt mer.... godt i seg....

neste prosjekt er en kirsebær pai.... healthy style ;)

Snakkes!!!

-Klems Diana-










1 kommentar:

  1. JULA CYTOTEC DAN GASTRUL OBAT TELAT BULAN 1-6 [ABORSI] AMPUH, AMAN DAN TERPERCAYA 100% DI JAMIN TUNTAS ALAMI TANPA EFEKS SAMPING.
    HOT LINE: 082-350-391-374 / PIN BB: D358B3AF
    Untuk lebih jelas nya kunjungi situs resmi website kami di bawah ini:

    CYTOTEC
    ABORSI
    OBAT ABORSI
    PENGGUGUR KANDUNGAN
    OBAT PENGGUGUR KANDUNGAN

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)